FAQ

CZY TRZEBA KUPIĆ BILET DLA DZIECKA?

Dzieci do trzynastego roku życia wchodzą bez biletu, pod opieką dorosłego posiadającego bilet. 

CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ BILET?

Nie. Dystrybucją biletów zajmuje się bileteria e-bilet, która nie przewiduje takiej możliwości. 

CZEMU WJEŻDŻAJĄC CAMPEREM MUSZĘ MIEĆ BILET NA CAMPERA ORAZ BILET NA POLE NAMIOTOWE?

Bilet na campera dotyczy pojazdu. Umożliwia wjazd na pole dla camperów. 

Bilet na pole namiotowe dotyczy jednej osoby. W ramach biletu jest bezpłatny dostęp do ogólnodostępnych pryszniców, punktu ładowania telefonów, porannej gorącej kawy czy herbaty. Dlatego też każda osoba śpiąca w camperze musi mieć swoją opaskę na pole namiotowe.

CZY MOGĘ WJECHAĆ SAMOCHODEM NA POLE NAMIOTOWE?

Nie. Samochód musisz pozostawić poza terenem festiwalu lub wykupić miejsce parkingowe na parkingu wewnętrznym. 

OD KIEDY MOŻNA POJAWIĆ SIĘ NA POLU NAMIOTOWYM?

Uczestnicy festiwalu mogą zameldować się na polu namiotowym już 3 września 2025 r. ALE JEDYNIE w godzinach 15:00 – 21:00. Później teren jest ZAMYKANY. Nie ma wyjątków od tej zasady.

Dziennikarzy i fotografów zapraszamy od czwartku od godziny 10:00. 

W JAKICH GODZINACH BĘDZIE CZYNNA BRAMKA FESTIWALOWA?

W środę w godzinach 15:00 – 21:00. 

W czwartek, piątek i sobotę od godziny 10:00 do 24:00 

CZY MOGĘ W PUNKCIE ŁADOWANIA TELEFONÓW NA POLU NAMIOTOWYM PODŁADOWAĆ POWERBANK? 

Tak. Głównie chodzi o to, by nie podłączać tam urządzeń typu czajniki, pompki do materacy i tym podobnych. Nie wiemy w jakiej “kondycji” są to urządzenia i nie chcemy aby doszło do spięcia czy zwarcia. 

DLACZEGO POLE DLA CAMPERÓW JEST PRZY PARKINGU WEWNĘTRZNYM? 

Lokalizacja pola dla camperów podyktowana jest przede wszystkim względami bezpieczeństwa. Każdorazowo przed otrzymaniem zgody na organizację imprezy masowej zobligowani jesteśmy jako organizatorzy, do otrzymania pozytywnych opinii Policji i Państwowej Staży Pożarnej. Sugerowane nam rozwiązania przez ww służby trafiają do wniosku o wydanie pozwolenia na imprezę masową i znajdują odzwierciedlenie w takim a nie innym projekcie terenu imprezy. 

CZY NA TEREN FESTIWALU MOGĘ WEJŚĆ Z PLECAKIEM / TOREBKĄ / NERKĄ?

Tak. Każdorazowo jednak ochrona będzie prosiła Was o pokazanie zawartości wyżej wymienionych rzeczy. 

CZY PO KONCERTACH ALBO NAD RANEM MOŻNA WYJŚĆ POZA TEREN FESTIWALU PO JAKĄŚ RZECZ Z AUTA, KTÓRE ZNAJDUJE SIĘ POZA TERENEM FESTIWALU I WRÓCIĆ NA POLE NAMIOTOWE? 

Tak. Można. Przy wejściu na teren będzie stała ochrona i każdorazowo rzeczy które wnosicie na teren MOSiR będą podlegały kontroli. 

DLACZEGO NIE MA JESZCZE PEŁNEJ INFORMACJI O SIGNING SESSIONS?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że chcielibyście wiedzieć czyją dyskografię zabrać ze sobą do podpisów 🙂 Sami jesteśmy fanami i wiemy jak to działa 🙂 

Poinformujemy Was o potwierdzonych signing tak szybko jak tylko to możliwe.

Najczęściej dostajemy potwierdzenie na dzień/dwa przed festiwalem lub nawet dopiero po pojawieniu się zespołu na terenie festiwalu. Na decyzję CZY i O KTÓREJ ma wpływ wiele czynników i nie zależy to od nas, tylko od zespołu i ich managementu. 

CZY SCENA KRYPTA TAK JAK W ZESZŁYM ROKU BĘDZIE KLIMATYZOWANA?

Tak. W tym roku również zamontujemy tam klimatyzację 😉 

CZY MOŻNA WNIEŚĆ NA TEREN FESTIWALU APARAT FOTOGRAFICZNY Z WYMIENNĄ OPTYKĄ?

Tak. Na teren festiwalu możecie wnosić aparaty fotograficzne i robić zdjęcia.

Na terenie imprezy, w czasie jej trwania obowiązuje jednak zakaz filmowania sprzętem profesjonalnym.

CZY NA TERENIE IMPREZY ZNAJDUJE SIĘ MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA ZOSTAWIĆ ROWER?

Tak. Takie miejsce znajdziecie koło budynku, w którym znajduje się druga scena. 

Pamiętajcie jednak o tym aby zabezpieczyć rower zapięciem/blokadą.

CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ/KUPIĆ KOSZULKI I GADŻETY Z POPRZEDNICH EDYCJI

Na chwilę obecną nie prowadzimy sprzedaży internetowej merchu czy gadżetów festiwalowych. Jeśli cokolwiek zostaje nam z poprzednich edycji, możecie to znaleźć na naszym stoisku merchowym w kolejnym roku.